dinsdag 8 september 2009

Seneca

De laatste loodjes!

Anderhalve week geleden is de klas weer begonnen in Portugal.

Vorige week woensdag hadden we een toets van de Seneca gehad. Na deze toets te hebben gehad mocht de hele klas gaan vliegen, hoewel er verbazend veel nog even stil stonden.

Afgelopen zondag mocht ik dan eindelijk beginnen, ik stond op het rooster voor mijn eerste simsessie. Deze sessie was vooral om bekend te worden met de checklists die een stuk uitgebreider zijn voor dit vliegtuig.

Maandag was ik dan in geroosterd voor mijn eerste vlucht op de Seneca. Eindelijk 2 motorisch! Hele mooie vlucht, wat airwork gedaan, beetje bekend worden met het vliegtuig e.d.

Vandaag ook nog een vlucht gehad, nog wat meer familiarisatie en gewerkt met de automatische piloot. Wat een luizenleventje dan opeens haha.

Morgen een nachtvlucht en dan vliegen we naar Faro toe voor een instrument approach.

X

Geen opmerkingen: