zaterdag 5 juni 2010

Update


Het is een tijdje sinds de laatste keer dat ik hier wat heb geschreven dus ik dacht even tijd voor een kleine update.

Na mijn MCC cursus heb ik mijn brevet aangevraagd en die is ook heerlijk binnen gekomen. Dan kon ik dus officieel gaan solliciteren! Helaas is op het moment de markt nog niet al te best, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.

Daarna heb ik mijn diploma nog uitgereken gekregen. Dit was toch de kroon op het zo genaamde meesterwerk. De NLS opleiding is in zijn geheel af gesloten.

Om destijds iets in de tussentijd te vinden qua werk heb ik eerst 2 maanden doorgebracht bij Renault Nederland. Dit was zeer leerzaam, aangezien je daar echt met ontevreden klanten leerde om te gaan.

In de tussentijd heb ik me daar ook laten uitchecken op een klein vliegtuig op lelystad, de Cessna 172. Dus als nu iemand met me mee wilt vliegen kan dat haha.

Na deze 2 maanden ben ik op zoek gegaan naar iets wat wat meer relevantie heeft met de algehele luchtvaart, aangezien dit toch wel iets is wat je begint te missen. Al snel kwam ik uit bij platformmedewerker op Schiphol. Vorige week dinsdag heb ik de Schipholpastraining gehad en afgelopen week 2 dagen training nog gehad. Morgen mag ik dan mijn eerste dag mee gaan draaien. Heerlijk weer tussen de vliegtuigen.

Ik zal proberen in het vervolg er wat minder grote pauzes tussen te houden.


X

Geen opmerkingen: