donderdag 12 februari 2009

Whoppa


Vandaag alleen maar goed nieuws!

Sinds afgelopen week is het weer weer opgeklaard en dit houdt de komende week tot weken waarschijnlijk ook wel aan. Dus dat betekent lekker veel vliegen en minder cancels krijgen. Whoppa! (1)

Sinds vorige week heb ik te horen gekregen dat ik ge-expedite ga worden. Dit houdt in dat ik meer wordt ingepland dan normaal. Dit natuurlijk allemaal omdat ik een achterstand van ongeveer 20 uur had, maar het had wel tot gevolg dat ik afgelopen week elke dag ingepland stond en nog sta. Whoppa! (2)

Het einde van het VFR (Visual Flight Rules - Op zicht vliegen) vliegen zit eraan te komen. Bezig met het laatste en leukste traject van VFR, het diverteren. Berekenen in de lucht wat je route is en hoe je moet vliegen. Leuk en het houdt je bezig. Whoppa! (3)

Morgenmiddag even lekker naar Nederland toe voor een weekend. Whoppa! (4)

Na het weekend Nederland weer lekker vliegen en bruin worden in het zonnetje wat hier gewoon weer heerlijk schijnt. Dus genieten van het goede leven. Whoppa! (5)

1 opmerking:

Anoniem zei

morgen kunnen we het ventje weer even knuffelen whoppa