woensdag 5 november 2008

Finally Flying again


Na anderhalve week te hebben stilgestaan mocht ik vanochtend weer vliegen. Hiermee was ik extra blij, aangezien ik eindelijk weer eens kon vliegen, en ik mocht anderhalf uur lang solo een area in.

Ik was zo ongelooflijk blij ermee dat Chris me vanochtend ervoor wakker heeft moeten maken ;) Het was weer eens half 6 dat we eruit moesten, dus wel een beetje zwaar haha.

Aangekomen op het vliegveld zaten we nog te vrezen of we wel mochten vliegen vanwege de lage bewolking die we hadden zien aankomen, maar waarschijnlijk hadden ze die op school nog niet gezien en konden wij weg gaan haha.

Toen ik uiteindelijk in mijn area zat, bleek er inderdaad bewolking te zijn, zowel onder me als boven me. Ik had gelukkig nog een klein deel waar er onder me geen bewolking was, zodat ik wel visueel kon gaan oriƫnteren waar ik was.

Al met al een hele leuke en mooie vlucht.


Kleine stukje van de area wat wel te zien was


Geen opmerkingen: