dinsdag 25 november 2008

Weekend NL



Afgelopen weekend even een bezoekje gebracht aan het oh zo gezellige Nederland.

Dit was allemaal lichtelijk geheim gehouden, aangezien het een verassing voor mijn broertje, Roy, zijn verjaardag moest zijn. Gelukkig is dit wel geslaagd!

Donderdagmiddag ben ik teruggevlogen naar Nederland, het leuke was dat ik de gehele heenreis in de cockpit heb kunnen doorbrengen, dit was echt heel leuk en interessant.


Aangekomen in NL besefte ik opeens hoe ongelofelijk koud het daar is. De jas ging dicht, sjaal om en de handschoenen aan. En dit hielp nog niet genoeg, want ben uiteindelijk nog 2 dagen verkouden geweest haha.

Donderdag werd ik ook opgehaald door Tristan, en kon ik bij hem slapen, aangezien Roy pas zaterdag jarig de 22e van November jarig zou zijn. S'avonds zijn we wezen stappen in Amsterdam, maar verder dan een kroeg kwamen we niet, aangezien ik al redelijk uitgeput was.

Vrijdag even wat familie alvast opgezocht en s'avonds een borrel gedronken bij een vriendin, om daarna door te gaan naar de plaatselijke kroeg waar Roy zou zijn.

Om iets over 12 naar binnen gegaan, en hem verrast. Roy snapte er even helemaal niets meer van. Volgens hem zat ik namelijk nog steeds 2200 km verderop in Portugal. Hij was helemaal overrompeld.

Zaterdag zijn verjaardag gevierd, wat ook weer een latertje werd.

Zondag even naar de film gegaan met Roy, natuurlijk even een sneeuwbal in zijn nek gegooid ;), want van die sneeuw die je hier niet zal hebben moet je even genieten haha. En gister weer alles in gaan pakken.

Na nog even wat met een vriendin te hebben gedronken werd ik weer naar het vliegveld gebracht, klaar om weer terug te gaan naar Evora.

Afgelopen nacht om 1 uur s'nachts lag ik pas in mijn eigen bed, om er vervolgens om 5 uur weer uit te moeten om te vliegen.

Het gaat weer lekker door, nu een maandje wachten om weer lekker 10 dagen in mijn Nederlandse bedje te kunnen slapen.


X

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Nick!

Vond t geweldig om weer ff aan je te mogen ruiken :).

De volgende keer wel je eigen luchie weer opdoen he?

Dikke Hollandse knuf van de mama van je zus