woensdag 14 januari 2009

Druk?!?!


Zowaar heeft een groot deel van onze klas het eens druk gehad met vliegen!

Na vrijdag mijn dual (dwz. inclusief instructeur) naar Portimao te hebben gevlogen, stond ik afgelopen zaterdag op het rooster om solo naar Portimao te gaan. Dit betekende dat ik weer veel werk moest gaan doen qua voorbereiding, maar als alles in één keer doorgaat is het geen probleem.


Zaterdag bleek het gelukkig ook mooi weer te zijn, zowel in Évora als in Portimao. Dit betekende dat ik heerlijk kon gaan vliegen naar Portimao toe en dat ik weer 3 uur erbij kon tikken, yes!

Alsof dat nog niet gek genoeg was, was ik ook nog voor zondag ingepland. Zondag mocht ik 2 keer anderhalf uur mijn area in om wat airwork te doen. Het was allemaal redelijk strak ingepland, want zodra ik geland was had ik een halfuur om over te stappen op mijn andere vliegtuig om weer anderhalf uur airwork te gaan doen. Helemaal top natuurlijk om nu eens echt druk bezig te zijn met vliegen.


Daarna had ik gelukkig op maandag wel even vrij, en vanaf dinsdag ben ik weer tot nu, donderdag elke dag ingepland. Helaas zit op het moment het weer niet echt mee, hele dagen mist of te lage bewolking, dus houd het even op en hoef ik waarschijnlijk aankomend weekend niet zoveel te vliegen. Maar ik kom weer dichter bij de rest van de klas wat natuurlijk heel lekker is en mijn 40hrs check zit er ook volgende week aan te komen. Dat betekent dus weer een beetje leren en wat doen, heerlijk als het weer wat sneller gaat. Nu maar voorbereiden dat tussen nu en 2 á 3 maanden je weer stil staat voor een tijd.

Gelukkig toch nog even een schaats op het ijs kunnen zetten ;)

X

Geen opmerkingen: