vrijdag 9 januari 2009

Portimao & NL



Na 2 heerlijke weken te hebben gehad in Nederland zijn we nu ook weer terug in Portugal.

Heerlijk was het weer even om familie en vrienden te zien! Lekker even naast al het relaxen in Portugal nog meer relaxen in Nederland. In ieder geval een heerlijke tijd gehad en zelfs even kunnen schaatsen haha.

Nu heb ik afgelopen week 2 keer gevlogen, waaronder vandaag naar Portimao. Dat betekent dat ik op een ander vliegveld nu mocht landen helemaal in het zuiden van Portugal. Dit was een hele bijzondere en leuke ervaring weer, aangezien wij niets anders gewend zijn dan het vliegveld van Évora. Het was er ook leuk om te landen, aangezien het vliegveld net gelegen is achter een heuvel. En dan zit er achter de heuvel ook nog een weg, dus zou er een vrachtwagen over die weg rijden, zou je die bijna kunnen aanraken.


Wat ook lekker was aan het vliegveld, is dat zodra je uitstapt je het echte vakantiegevoel hebt. De geur van de zee, de zachte maar aangename temperatuur. Heerlijk, 10 minuten weer eens echt vakantiegevoel haha. Daarna zijn we weer terug genavigeerd naar Évora.

Nu zit mij nog een druk weekend te wachten. Morgen mag ik weer naar Portimao, alleen dan solo en zondag mag ik 2 keer anderhalf uur vliegen. Ik krijg het daadwerkelijk nog druk pfff ;)


Runway 29 met de heuvel en de weg


X

Geen opmerkingen: