dinsdag 16 september 2008

Cancel

Stond ik vanochtend weer heerlijk om 5 uur op, lekker fris en fruitig naar het vliegveld.

Aangekomen op het vliegveld, vluchtvoorbereidingen gedaan, aangezien ik de 2e vlucht vandaag was, had ik nog niet echt te ernstig naar het weer gekeken, maar er hing gewoon zware bewolking.

Jeroen, die voor mij vloog kreeg al vlak na onze gezamenlijke briefing te horen dat er een grote kans was dat hij niet de lucht in zou gaan vanwege de bewolking. Ik had grote kans van wel, aangezien ik pas om 9 uur moest vliegen en tegen die tijd meestal wel de mist is opgetrokken en de bewolking is open gebroken.

Uiteindelijk met Jeroen en onze instructeur checks in het vliegtuig gedaan. Toen na de checks zat mijn instructeur al te vrezen of ik wel kon gaan vliegen.

Toen het 9 uur was, was er nog steeds dikke bewolking, we hebben 3 kwartier gewacht en toen kwam mijn instructeur toch met het nieuws van "I'm sorry but we can not fly with this cloud base''.

Helaas dus vandaag niet gevlogen, morgen de laatste cursus van de groundschool, en zo snel mogelijk hopelijk weer de lucht in!

Geen opmerkingen: