dinsdag 23 september 2008

Week 3

Weer een week extra en er helaas pas 2 vluchten op zitten.

Vandaag was ik ingepland voor mijn vlucht, maar na 7 uur wachten op het vliegveld bleek het toch niet door te kunnen gaan en kon ik weer naar huis toe. Het wolkendek bleek te laag te hangen en daardoor kon ik niet mijn klim- en daalprocedures uitvoeren zonder in de wolken te belanden.

Maar leuke dingen zijn er natuurlijk ook! Eergisteren en gisteren zijn de oudjes even langs geweest. Dus voor het eerst in tijden heb ik weer eens lekker gezond boerenkool met worst gegeten. Heerlijk!


Gisteren zijn ze mee gegaan naar het vliegveld. Daar hebben ze een kijkje kunnen nemen in de toren en in de verschillende vliegtuigen. Hartstikke leuk en interessant voor hun natuurlijk, dat ze nu enig idee hebben wat hun zoonlief moet doen voor het vliegen haha.

Nu morgen maar een simulator sessie gaan doen, dit kan gelukkig niet gecanceled worden.

En tussendoor is er weer een nieuw huis gevonden! We hadden twijfels bij de boerderij waar we wilden gaan wonen, dus zijn we op zoek gegaan naar een ander huis. Via klasgenoten een geweldig huis gevonden in een mooie buurt. Zondag kunnen we er waarschijnlijk al intrekken! (Het heeft zelfs een vaatwasser YES!) Foto's volgen.

Kijk Toni ouwe Portugees, zij hebben er al ingezeten nu jij nog hoor haha ;)


P.s. Het is hier de komende week ook echt k*tweer hoor, 24 graden met wolken en stevige          regenbuien helaas..

1 opmerking:

Anoniem zei

wauwwww, boerenkool met worst!

En wat zal dat heerlijk zijn geweest om die oudjes weer ff om de nek te kunnen vliegen...

Stuur je nwe adres ff door... dan kunnen we kaarten en briefpapier gaan kopen....